An Unbiased View of webmehr.com

Wiki Article

رییس مجلس خبرگان رهبری لزوم رعایت حق افراد در دفاع از خود را از دیگر محورهای مهم سخنان رهبری دانست و خاطرنشان كرد: این موارد (محورهای سخنان رهبری) می‌تواند ملاك عمل قرار گیرد و یك وظیفه قانونی است واگر مباحث افراد صاحب نظر مورد عمل قرار گیرد می‌توان شرایط بهتری در جامعه پیش بیاید.

وی ادامه داد: «حرفهایی که از طریق برخی سایت ها و خبرگزاری ها منتشر شده است بر اثر عدم آگاهی و بعضا دخالت برخی از مسئولین مطرح می شود.»

وی گفت: به خاطر حفظ آرامش، من کنار کشیدم و در مراسم تنفیذ نیز شرکت کردم و معتقدم با هدایت رهبری، حضور نیروهای دلسوز و مخلص و وجود روحانیت در خط مقدم، مشکلی برای انقلاب اسلامی پیش نخواهد آمد.

به گزارش منابع مطلع خانواده محسن میردامادادی در این دیدار از روند بازداشت و دادرسی وی توضیحاتی را ارائه کردند.

سئوال سختی است. من امیدوارم که شیوه کنونی آقای هاشمی همچنان ادامه پیدا کند.

با وی درباره آینده سیاسی هاشمی و فشارهایی که این روزها بر او و خانواده اش وارد می شود، گفتگو کردیم. زیباکلام احتمال دستگیری مهدی هاشمی را اثر اعترافات متهمین حوادث پس از انتخابات، منتفی می داند.

از جمله تکنیک ها و راه کارهای عملی که در سئوی داخلی مورد استفاده قرار میگیرد:

یکی از مندرجات در مهر شرکت، نام شرکت به‌صورت کامل است. برای مثال اگر شما یک شرکت تضامنی دارید باید نام شرکت را به‌طور کامل قید کنید و از حذف قسمتی از نام شرکت تحت عنوان و شرکا و … خودداری کنید.

دیشب حسین نورانی‌نژاد و مهدی میردامادی را گرفته‌اند. حسین نورانی‌نژاد در هماهنگی برنامه‌هایی که در دارالزهرا برگزار می‌شده، فعال بوده. رئیس کمیته اطلاع‌رسانی جبهه مشارکت هم هست. این‌طور که موج سبز آزادی نوشته نورانی‌نژاد را در خانه یکی از دوستانش بازداشت کرده‌اند.

شنیده ام اهالی عالم مجازی خیلی ابراز لطف کرده اند. ندیده ام ولی خیلی ممنونم و از همه تون التماس دعا دارم.

بعید به نظر می رسد. زیرا کل این اعترافات زیر سئوال است. اینکه اعترافات این افراد صحت دارد و از صمیم قلب بیان شده است یا نه، امری است که به شدت زیر سئوال است.

در شرایطی که به نظر کارشناسان عملکرد قابل قبول قالیباف در شهرداری تهران طعم خوشی از اصولگرایی اصلاح طلبانه در دهان شهروندان قرار داده است اما نشانه رفتن اصولگرایان منتقد از سوی برخی تندرو ها به نظر فعالان سیاسی تبعات غیر قابل جبرانی برای نظام خواهد داشت.

و شما در مقام قاضی القضات داوری کنید چگونه یک پزشکی در مواجهه با چنین نامه هایی از سوی یک نهاد پرقدرت نظامی، می تواند با امنیت خاطر به وظیفه و سوگند پزشکی خود عمل کند. و اگر مظلومی در بیگناهی کشته شده باشد شما در مقام قاضی القضات چگونه می توانید صدای حق خواهی خانواده او را بشنوید؟ یا اگر کسی مورد شکنجه یا تجاوز قرار گرفته باشد چگونه می تواند در چنین فضای رعب آلودی سند و گواهی خود را از مسئولان پزشکی قانونی دریافت کند و به دست شما برساند؟ پیشتر دعوی ما این بود که نظامیان چرا دخالت در اقتصاد و سیاست می کنند و اکنون می بینیم که اشتهای نظامیان با حسابت و سیاست اشباع نشده و به سراغ طبابت هم آمده اند.

سلام آیا امکان دارد مهر شرکت و شعبه مثل هم باشد ؟ مدیر عامل شرکت و مدیر شعبه یک شخص است .تشکر

Report this wiki page